Verdiskaper 1 AS er et verdiskapende selskap som drives av Atle Vårvik og Sigrun Vårvik – «Founding Father & Mother of MOT». Mer om Sigrun og Atles kompetanseemner, HER->
identitetsgrunnlag verdiskaper1:
DNA (= brand personlighet): «PEPP» – Pågangsmot, Ekte, Passion, Positiv.
VISJON: Å forsterke verdiskapende liv – arbeidsliv og samfunnsliv.
OPPDRAG: Å hjelpe virksomheter med å utvikle «LIKE» – Ledelse, Identitet, Kultur, Enkeltmennesker.
PRODUKT: Råprodukt: Vårviks filosofier. Salgsprodukt: Foredrag og fasilitering.
KULTURNORMER:
- Verdibasert
- Integritet (denne «VI» er intern- og rekrutteringsverdiene)
- Verdiskapende
- Inspirerende (denne «VI» er ekstern- og kundeløftet)
- TEAM-spirit (inkl. Tillit, Eierskap, Ansvarlighet, Motivasjonskilde)
- Det starter med MEG (inkl. Mot, Entusiasme, Gjennomføring)
- Gjør dagen herlig – for meg selv og for andre
- Vær en hjelpende verdiskaper – for de som ønsker oss
Våre intern- og rekrutteringsverdier er som sikkerhetskontrollen på en flyplass. Du må igjennom denne før du kan bli med på reisen. Vårt ekstern- og kundeløfte er vår holdning og væremåte under reisen. Det er opplevelsen vi ønsker å gi kunden og omgivelsene.
PROFIL: Posisjon og navn: Verdiskaper1 | Logo: V, blå, hvit og svart | Slagord: Visions – Values – Victories | Eksponeringsarena: Topp 5 er Scenen, LinkedIn, Athenas, hjemmeside og vareprat.
RESULTATFORVENTNING: Etter endt oppdrag er dette forsterket: Verdifullt liv, Verdibaserte prestasjoner, Verdiskapende kultur, Verdiskapende ledelse, Tydelig identitetsgrunnlag.
DET MEST UNIKE: Vi har GJORT det. Vi har gjennomføringserfaring og en CV på at vi gang på gang har gått fra å VILLE til å GJØRE.